BIZNESPLAN własna marka odzieżowa ze sklepem internetowym (przykład)
- sporządzony wg wytycznych dla dotacji udzielanych w ramach przyznawania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej z funduszy unijnych w 2017 r.;
- wnioskowana kwota dotacji: 22 700,00 zł;
- objętość opracowania: 69 stron formatu A4;
- identyfikator ISBN: 978-83-947754-1-4;
Działalność gospodarcza polegająca na prowadzeniu sprzedaży wysyłkowej nie wymaga szczególnego uprawnienia. Z uwagi na charakter oferowanego produktu (odzież) nie jest konieczne uzyskanie stosownego zezwolenia lub koncesji czy też wpisania podmiotu do rejestru.
Sklep internetowy, to forma prowadzenia sprzedaży z wykorzystaniem sieci Internet. Sprzedaż z wykorzystaniem sklepu internetowego nie jest w Polsce działalnością reglamentowaną, jednak w stosunku do niektórych produktów mogą istnieć szczegółowe wymagania i ograniczenia wynikające z przepisów prawa.
Biznes w Internecie należy traktować jak każde inne przedsięwzięcie, dlatego należy zarejestrować działalność gospodarczą, czyli posiadać NIP, REGON, firmowe konto bankowe oraz siedzibę. Następnym krokiem jest zakup domeny oraz serwera (hosting), na którym można składować pliki składające się na sklep. Niezbędnym elementem posiadania sklepu internetowego jest również odpowiednia grafika oraz oprogramowanie sklepowe, które umożliwi dokonanie i opłacenie zamówienia. W zależności od potrzeb i posiadanego kapitału, wybierając system sklepowy, można skorzystać z trzech rozwiązań: wynajmu oprogramowania wraz z hostingiem, zakupu oprogramowania i własnego hostingu lub zamówienia oprogramowania dedykowanego, szytego na miarę.
Przy rejestracji działalności gospodarczej należy wpisać nr PKD 47.91.Z, odpowiadający sprzedaży detalicznej prowadzonej przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet.
Spis treści opracowania:
I. ŻYCIORYS UCZESTNIKA PROJEKTU
1.1. Dane osobowe
1.2. Wykształcenie
1.3. Kursy i szkolenia
1.4. Doświadczenie zawodowe
1.5. Znajomość języków obcych
1.6. Obsługa komputera
1.7 Inne umiejętności
II. PROJEKT PLANOWANEGO PRZEDSIĘBIORSTWA
2.1 Podstawowe dane dotyczące przedsiębiorstwa
2.2 Tło przedsiębiorstwa
2.2.1 Przedmiot planowanej działalności
2.2.2 Motywy podjęcia planowanej działalności gospodarczej. Wizja, misja, cele krótko- i długoterminowe
2.2.3 Charakterystyka rynku działalności
2.3 Opis produktu / usługi
2.4 Zasięg terytorialny
2.5 Opis porównawczy w stosunku do oferty konkurencji, przewagi konkurencyjne
2.6 Prognozowana wielkość sprzedaży poszczególnych produktów/ usług, w tym polityka cenowa, prognoza przychodów ze sprzedaży wraz z uzasadnieniem przyjętych wielkości
2.6.1 Charakterystyka polityki cenowej działalności
2.6.2 Wolumen sprzedaży (w sztukach, jednostkach) głównych produktów/ usług w kolejnych latach.
2.6.3 Przychody ze sprzedaży
2.7 Opis procesu produkcji / świadczenia usług
2.8 Wielkość oraz struktura kosztów
2.9 Struktura zarządzania
III. ANALIZA STRATEGICZNA
3.1 Klienci
3.2 Dostawcy
3.3 Konkurencja
3.3.1 Przewaga konkurencyjna nad ofertą konkurencji
3.4 Analiza popytu
3.5 Ocena atrakcyjności sektora
3.6 Analiza SWOT
3.6.1 W jaki sposób firma zamierza wykorzystać swoje mocne strony oraz szanse
3.6.2: W jaki sposób firma zamierza niwelować swoje słabe strony oraz zagrożenia płynące z rynku
IV. STRATEGIA MARKETINGOWA
4.1 Dystrybucja
4.2 Promocja
V. PLAN INWESTYCJI
5.1 Posiadane zasoby
5.2 Nakłady inwestycyjne
VI. PLAN FINANSOWY
6.1 Rachunek zysków i strat
VII. PODSUMOWANIE
7.1 Podsumowanie i ocena ryzyka przedsięwzięcia
Komplet materiałów wysyłamy e-mailem w formacie PDF / JPG.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – serdecznie zapraszam do kontaktu
kom. 883 919 434
tel.: +48 22 1004821, fax.: +48 22 1004823
GG: 50857542
e-mail: biuro@fachowa-porada.eu
www.fachowa-porada.eu
Miejsce: | Warszawa, mazowieckie, |
---|---|
Więcej na stronie www: |
Kontakt z ogłoszeniodawcą
Nr ogłoszenia: 475285
Dodano dnia:
Aktualizacja: 01.12.2024r
Ilość wyświetleń: