BIZNESPLAN sklep internetowy z rękodziełem - zabawki i dekoracje szyte ręcznie
- sporządzony wg wytycznych dla dotacji udzielanych w ramach przyznawania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, obowiązujących w Urzędzie Pracy w 2016 r.;
- wnioskowana kwota dotacji: 15 500,00 zł;
- objętość opracowania: 60 stron formatu A4;
- identyfikator ISBN: 978-83-944671-4-2;
Spis treści opracowania:
I. INFORMACJA O WNIOSKODAWCY
II. OPIS PROJEKTOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
1. Cel i opis działalności gospodarczej:
1.1. potrzeba realizacji i cel planowanego przedsięwzięcia
1.2. motywy do rozpoczęcia działalności, przyczyny społeczne, zawodowe do otworzenia własnego przedsiębiorstwa
1.3. plany rozwoju planowanej działalności gospodarczej
1.4. opis działalności głównej i pobocznej
1.5. źródło pomysłu
1.6. uzasadnienie wybór planowanej działalności gospodarczej, szanse powodzenia
i utrzymania się na rynku w oparciu o dane liczbowe, statystyczne, analizy, opracowania, artykuły
1.7. planowany termin podjęcia działalności gospodarczej
1.8. planowana działalność - wymagane uprawnienia zawodowe
1.9. opis branży związanej z rodzajem planowanej działalności
1.10. przedsiębiorstwa, które mogą stanowić konkurencję
1.11. różnice pomiędzy planowaną działalnością, a istniejącą konkurencją
2. Klient planowanego przedsięwzięcia:
2.1. główne grupy klientów
2.2. charakterystyka potencjalnych klientów
2.3. popyt w głównych grupach klientów (uzasadnienie)
2.4. sposób pozyskania klienta
2.5. metody utrzymania klientów
3. Lokalizacja planowanej działalności gospodarczej:
3.1. adres i dzielnica, gdzie zarejestrowana będzie działalność gospodarcza
3.2. adres i dzielnica, gdzie prowadzona będzie działalność gospodarcza
3.3. status prawny lokalu, w którym będzie prowadzona działalność gospodarcza
3.4. powierzchnia, stan techniczny lokalu, w którym będzie prowadzona planowana działalność gospodarcza
3.5. czy lokal spełnia standardy i wymogi prawne do prowadzenia działalności gospodarczej
o wybranym profilu
3.6. plusy i minusy prowadzenia działalności gospodarczej we wskazanym miejscu
3.7. wpływ lokalizacji na możliwość pozyskania klientów, np.: sposób dojazdu, parkingi, bezpieczeństwo
4. Sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą:
4.1. sposób zarządzania przedsiębiorstwem
4.2. planowane jest zatrudnienie pracowników
4.3. dostawcy surowców, materiałów, towarów, usług
4.4. potrzeba współpracy z firmami zewnętrznymi
5. Działania organizacyjne, reklamowe, promocyjne
6. Analiza SWOT
7. Kalkulacja planowanych miesięcznych wpływów i wydatków oraz uzasadnienie
8. Szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania, przeznaczanych na zakup towarów i usług
III. FORMULARZ INFORMACJI PRZEDSTAWIANYCH PRZY UBIEGANIU SIĘ O POMOC DE MINIMIS
IV. SPIS ZAŁĄCZNIKÓW
1. Obowiązkowe załączniki do wniosku
2. Dodatkowe załączniki do wniosku
V. OŚWIADCZENIE
Komplet materiałów wysyłamy e-mailem w formacie PDF / JPG.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – serdecznie zapraszam do kontaktu
kom. 883 919 434
tel.: +48 22 1004821, fax.: +48 22 1004823
GG: 50857542
e-mail: biuro@fachowa-porada.eu
www.fachowa-porada.eu
Miejsce: | Warszawa, mazowieckie, |
---|---|
Więcej na stronie www: |
Kontakt z ogłoszeniodawcą
Nr ogłoszenia: 475271
Dodano dnia:
Aktualizacja: 03.11.2024r
Ilość wyświetleń: