BIZNESPLAN na założenie studia masażu
- sporządzony wg wytycznych dla dotacji udzielanych w ramach przyznawania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, obowiązujących w Urzędzie Pracy w 2014 r.;
- wnioskowana kwota dotacji: 19 971,69 zł;
- objętość opracowania: 42 strony formatu A4;
- identyfikator ISBN: 978-83-944592-4-6;
Odnowa biologiczna, rekreacja oraz wypoczynek są dzisiaj bardzo ważnym elementem naszego życia. Przywiązujemy dużą wagę do naszego wyglądu oraz zdrowia. W dzisiejszych czasach na terenie Polski działa blisko 14 tys. gabinetów i salonów, których najważniejszą usługą jest profesjonalny masaż leczniczy lub rekreacyjny.
Do świadczenia usług związanych z masażem nie jest konieczne odpowiednie wykształcenie ani tez pozwolenie na tego rodzaju działalność. Wyjątkiem stanową oczywiście gabinety, które świadczą usługi profesjonalne, czyli zabiegi lecznicze lub rehabilitacyjne. Jeśli nie interesuje nas prowadzenie działalności leczniczej a jedynie wykonywanie masażu relaksacyjnego, musimy oczywiście wiedzieć jak go wykonywać i znać podstawowe techniki masażu. Można się ich nauczyć podczas specjalistycznych i odpłatnych kursów. Aby móc rozpocząć działalność należy ją zarejestrować jako działalność usługową poprawiającą kondycję fizyczną pod numerem: 96.04.Z.
Spis treści opracowania:
I. INFORMACJA O WNIOSKODAWCY
II. OPIS PLANOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA.
1. Opis charakteru i celu planowanej działalności
2. Forma opodatkowania
3. Adres i opis miejsca prowadzenia planowanej działalności
4. Wiedza i przygotowanie wnioskodawcy w zakresie działalności, którą zamierza rozpocząć
5. Dane dotyczące produktów lub usług
6. Opis konkurencji
7. Sposoby rywalizacji z konkurencją
8. Analiza rynku dostawców
9. Analiza rynku odbiorców
10. Opis działań marketingowych
III. STAN PRZYGOTOWANIA DO ROZPOCZĘCIA DZIAŁALNOŚCI
1. Usytuowanie lokalu
2. Stan lokalu wraz z informacją, czy lokal i jego otoczenie wymaga adaptacji, remontu i innych dodatkowych prac itp.
3. Pozwolenia wymagane do uruchomienia działalności
4. Podjęte działania oraz posiadanie rzeczy, pomocne przy prowadzeniu planowanej działalności gospodarczej
5. Posiadane przedwstępne umowy, oświadczenia o współpracy z przyszłymi dostawcami i odbiorcami
IV. ANALIZA SWOT
V. PRZEWIDYWANE KOSZTY I DOCHODY WYNIKAJĄCE Z TYTUŁU PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W OKRESIE PIERWSZYCH 12. MIESIĘCY
VI. KALKULACJA PLANOWANYCH WYDATKÓW, NIEZBĘDNYCH DO URUCHOMIENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ Z UZASADNIENIEM
1. Kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej oraz źródła ich finansowania
2. Specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania
VII. PROPONOWANA FORMA ZABEZPIECZENIA ZWROTU ŚRODKÓW
VIII. OŚWIADCZENIA
IX. POMOC DE MINIMIS
Komplet materiałów wysyłamy e-mailem w formacie PDF / JPG.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – serdecznie zapraszam do kontaktu
kom. 883 919 434
tel.: +48 22 1004821, fax.: +48 22 1004823
GG: 50857542
e-mail: biuro@fachowa-porada.eu
www.fachowa-porada.eu
Miejsce: | Warszawa, mazowieckie, |
---|---|
Więcej na stronie www: |
Kontakt z ogłoszeniodawcą
Nr ogłoszenia: 475252
Dodano dnia:
Aktualizacja: 03.11.2024r
Ilość wyświetleń: