BIZNESPLAN na założenie firmy rekrutacyjnej (przykład)
- sporządzony wg wytycznych dla dotacji udzielanych w ramach przyznawania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, obowiązujących w Urzędzie Pracy w 2016 r.;
- wnioskowana kwota dotacji: 16 000,00 zł;
- objętość opracowania: 58 stron formatu A4;
- identyfikator ISBN: 978-83-944671-2-8;
Prowadzenie działalności gospodarczej w formie agencji zatrudnienia jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej i wymaga wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia. Wpis do rejestru nie jest wymagany gdy działalność polega m.in. na:
- kierowaniu za granicę do zatrudnienia polegającego na czasowym przyjęciu do rodziny w zamian za określone świadczenia w celu doskonalenia umiejętności językowych lub zawodowych na okres do 2 lat;
- gromadzeniu w postaci dokumentu elektronicznego i udostępnianiu informacji o wolnych i poszukiwanych miejscach pracy za pośrednictwem systemów teleinformatycznych;
- kierowaniu osób w celu odbycia praktyki absolwenckiej, praktyki lub stażu zawodowego, niebędących zatrudnieniem lub inną pracą zarobkową.
Podmiot zamierzający wykonywać usługi w zakresie przypisanym do agencji zatrudnienia powinien spełniać następujące warunki:
1) nie może posiadać zaległości z tytułu podatków, składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne oraz na Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, o ile był obowiązany do ich opłacania;
2) powinien być niekaranym za przestępstwa lub wykroczenia związane z działalnością na rynku pracy lub pobieraniem z tego tytułu opłat;
3) powinien być podmiotem, w stosunku do którego nie została otwarta likwidacja lub nie ogłoszono jego upadłości.
Podstawowy numer PKD działalności gospodarczej
78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
78.20.Z Działalność agencji pracy tymczasowej
Spis treści opracowania:
I. INFORMACJE O WNIOSKODAWCY
II. OPIS PROJEKTOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
1. Cel i opis działalności gospodarczej
2. Klient planowanego przedsięwzięcia
3. Lokalizacja planowanej działalności gospodarczej
4. Sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą
5. Działania organizacyjne, reklamowe, promocyjne
6. Analiza SWOT
7. Kalkulacja planowanych miesięcznych wpływów i wydatków oraz uzasadnienie
8. Szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania, przeznaczanych na zakup towarów i usług
III. FORMULARZ INFORMACJI PRZEDSTAWIANYCH PRZY UBIEGANIU SIĘ O POMOC DE MINIMIS
IV. ZAŁĄCZNIKI
1. Obowiązkowe załączniki do wniosku
2. Dodatkowe załączniki do wniosku
V. OŚWIADCZENIE
Komplet materiałów wysyłamy e-mailem w formacie PDF / JPG.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – serdecznie zapraszam do kontaktu
kom. 883 919 434
tel.: +48 22 1004821, fax.: +48 22 1004823
GG: 50857542
e-mail: biuro@fachowa-porada.eu
www.fachowa-porada.eu
Miejsce: | Warszawa, mazowieckie, |
---|---|
Nazwa firmy: | Fachowa Porada |
Więcej na stronie www: |
Kontakt z ogłoszeniodawcą
Nr ogłoszenia: 475263
Dodano dnia:
Aktualizacja: 03.11.2024r
Ilość wyświetleń: